Bröllopsdagen!
- Fotograf Joakim Orrvik

- 13 juni
- 1 min läsning
Idag var det en stor dag för Felicia och Alexander som sa ja till varandra. Jag träffade dem första gången i april, och eftersom det blåste kraftigt hittade vi en skyddad plats för fotograferingen. Stort grattis och all lycka i framtiden! 💍📸




Kommentarer