PreshootFotograf Joakim Orrvik15 juni1 min läsningJag träffade det underbara paret i Linköping som ska gifta sig om två veckor. Nu väntar den stora dagen, och jag ser verkligen fram emot att få dokumentera deras kärlek och alla fina ögonblick!
Kommentarer